Умовою зростання професійної майстерності та компетентності педагогів є постійне підвищення кваліфікації. Адже рівень підготовки вчителів Володарщини, обізнаності з навчальних предметів, які вони викладають, впливає на якість знань, умінь і навичок учнів, формування позитивного іміджу освітньої галузі в районі. До того ж від рівня кваліфікації залежить винагорода за працю - заробітна плата, яку формують тарифні розряди або кваліфікаційні категорії, установлені за результатами атестації педагогічних працівників, під час підготовки та проведення якої необхідно дотримуватися принципів колегіальності, системності та об’єктивності. Упродовж 1, 4 квітня 2016 року під головуванням начальника відділу освіти Третяк А.П. відбулися засідання атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти Володарської райдержадміністрації, на яких розглядалися питання присвоєння кваліфікаційних категорій, педагогічних звань «вчитель-методист», «старший учитель». Атестаційною комісією ІІ рівня також атестувалися педагогічні працівники навчальних закладів, в яких кількість педагогів становить менше 15 осіб. Цього року на виконання наказу Міносвіти і науки України від 08.08.2014 №1135 «Про внесення змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» проведено атестацію керівних кадрів, в ході якої 3 директори, 3 заступники директорів з НВР та 7 завідувачів ДНЗ згідно рішення атестаційної комісії визнано такими, що відповідають займаним посадам. Всього у засіданнях взяли участь 36 педагогів, з низ : 13 керівників, 11 вчителів ,12 вихователі ДНЗ.
Належну підготовку, проведення атестації та підбиття її підсумків забезпечили директор МЦ С.М. Антикало, методист Н.О.Греджева.
У ході атестації члени комісії дотримувались таких принципів, як відкритість, колегіальність, гуманність, об’єктивність, виявляли доброзичливе ставлення до вчителів, які атестувалися.
Хочеться привітати педагогів району з успішним проходженням атестації. Побажати їм міцного здоров'я, мирного неба, успіхів на освітянській ниві та творчих злетів, вироблення індивідуальної стратегії, професійного розвитку на наступний міжатестаційний період.
|